Klubbmesterskap 10.juni

Postet av Nordre Follo Orientering den 1. Jun 2018

K L U B B M E S T E R S K A P

Vi inviterer alle klubbens medlemmer og rekrutter og deres familier til klubbmesterskap med picnic og sosial samling.

Tid: Søndag 10. juni 2017 kl. 11.00

Sted: Badstua, Laugskollen Oppegård. Parkering ved Slåbråten barnehage.

Kart: Pinnåsen, utgitt 2017, målestokk 1:10000, ekv 5 m.

Start: Første start kl. 11:30, start og mål er ved samlingsplass.

Løyper: Løyper og klasseinndeling tilpasses de påmeldte. Det vil bli løyper for både etablerte o-løpere (A og C nivå) og nybegynnere, og det blir også et aktivitetstilbud i form av poster rundt samlingsplass for de minste barna.

Det er garderober og dusj i badstua. Ta gjerne med campingstol! Etter løpet, ca. kl. 13.00 – 15.00 blir det servering (pizza, brus, kaffe og kake) og premieutdeling. Det blir premier til alle.

Deltakelsen er gratis, men vi må av hensyn til løyper og matinnkjøp ha påmelding innen torsdag 7. juni til knutb2o@yahoo.no eller på sms 45 47 69 51.

Oppgi navn og klassen du vanligvis løper i, eller bare alder for nybegynnere. Dersom noen vil delta bare på løpet eller bare på samlingen, må dette oppgis.

Ta med EKT brikke hvis du har (men det er ikke nødvendig å oppgi brikkenummer ved påmelding). Vi har EKT-brikker og kompass til utlån til de som ikke har.

Løypelegger er Knut Bjørkelo og løpsleder er Anne Marit Færden.

Velkommen!